Virtual assistant met passie voor tekstschrijven
Je bent ondernemer en eigenlijk altijd aan het werk. Toch heb je niet het idee dat je altijd even effectief werkt. Er komen steeds meer werkzaamheden bij waar je tegenop ziet en die je steeds voor je uitschuift. Soms verzucht je: “Wat zou het heerlijk zijn om me alleen nog maar bezig te houden met de werkzaamheden die ik echt leuk vind en waar ik energie uit haal!” Herkenbaar? Stel jezelf dan eens de volgende vragen:
- Besteed ik veel tijd aan zaken die niet direct tot het uitoefenen van mijn eigen vak behoren?
- Welke werkzaamheden zou ik het liefst niet (meer) uitvoeren, maar zijn wel belangrijk?
Liggen je antwoorden op het gebied van:
- het inrichten en bijhouden van een Twitter-, LinkedIn- en/of Facebook-account
- je website verbeteren of up to date houden
- bloggen
- een eigen nieuwsbrief ontwikkelen
- presentaties voorbereiden
- offertes opstellen
- teksten of verslagen opstellen of redigeren
- communiceren met klanten via de mail?
Ik neem je deze werkzaamheden graag uit handen. En als je er behoefte aan hebt, doe ik nog meer. Ik heb veel ervaring met het organiseren van (klant)bijeenkomsten en secretariële ondersteuning. Al met een paar uur per week zorg ik ervoor dat je meer ruimte krijgt voor datgene dat je het liefst doet; het uitoefenen van je vak.
Hoe werkt het?
We gaan samen om de tafel en bespreken welke werkzaamheden je wilt uitbesteden. We maken een inschatting van het aantal uren dat dit gemiddeld per week kost en ik maak een voorstel voor je. Als je akkoord bent, kan ik snel voor je aan de slag. We werken samen op freelance basis. Ik werk vanaf mijn eigen locatie, dus een extra werkplek is niet nodig.